zondag 1 mei 2011

KvdM mei 2011: Een Raamhanger

Gisteren sloot mijn zus op de valreep de Kvdm van april nog af. Vandaag ga ik hem openen.
Afgelopen periode heb ik namelijk veel knutsel gemaakt voor mijn Markthuisje, wat een bloemen- en lifestyle-winkeltje gaat worden.
Over een kleine periode ga ik hier ook nog verslag van doen op mijn site, maar door het zien van de opdracht kon ik gelijk in mijn sigarendoosje duiken voor deze knutsel, welke ik 4 weken geleden op een zondagmiddag gemaakt heb.
 
Opdracht is:
-  onderdeel van een oud/kapot sieraad
- 1 à 2 materialen naar eigen keuze
 
Ik heb een hanger voor een mobiele telefoon genomen, deze ontleed en met een rose satijnbandje weer aan elkaar gemaakt.
Voor de foto-gelegenheid alvast het voor het raam van mijn Markthuisje gehangen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten