woensdag 27 april 2011

Flower & Giftshop: Vitirinekastje met accessoires

Van de week heb ik voor mijn workshop Markthuisje bij Atelier Eén op twaalf mijn gekochte vitrinekastje afgemaakt. Na 2 lagen notenbeits, 2 lagen witte Apple Barrel aangebracht. Dit laatste opgeschuurd, waarbij de notenbeits er mooi door heen kwam. Als laatste het kastje nog met Satijn lak afgelakt.
 
De gouden deur- en lade-knopjes met zwarte metaalverf geverfd, maar deze werden erg zwart. De knopjes daarom door mijn met verf besmeurde grijze vingers gedraaid, waarbij ze een doffere en grijzere uitstraling kregen.
De eerste serie accessoires uit de Kralen & Mineralenshop in en op de kast gezet. Ook het hondje welk ik van Helma heb gekregen heeft een prominente plaats gekregen.
 
Alvast een voorproefje voor de rest van het huisje! Het kastje wordt natuurlijk nog verder ingericht met "Riverdale" spulletjes en de glazen, paarse en hoge zilverkleurige kraal worden nog van een bloem voorzien...
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten