dinsdag 19 april 2011

Flower & Giftshop: Bloemsierkunst

Op dit moment ben ik druk bezig met het bewerken van mijn markthuisje van de workshop bij Atelier Een op twaalf. We hebben nogal wat huiswerk gekregen, maar dit mag de pret niet drukken. Soms zit ik even op een zijspoor en ga alvast met de inrichting van het huisje aan de slag. Ook het afgelopen weekend.
 
Ter inspiratie heb ik mijn laatste bloemstuk gebruikt welke ik bij de bloemschikcursus had gemaakt. Hier een foto om een indruk te krijgen.
 
 
Bij Leo Rijnders had ik  al gevraagd of hij een grote glazen schaal voor me kon blazen, dit kon maar dan moest ik wel wachten tot één van de beurzen in het najaar. En dat duurt lang, als je net geweest bent. Dus sorry Leo, ik ben zelf maar aan de knutsel gegaan.
 
Met  een deurknopje van een oud kastje, DAS klei, scoubidoo en papier en rose pijpenragers het volgende bloemsierkunstwerk in elkaar gezet.
Het krijgt een prominente plaats in mijn "Flower en Giftshop", waarin verschillende Riverdale artikelen verkocht gaan worden.
  
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten