woensdag 11 mei 2011

Workshop Tijdschrijften maken

Omdat ik over 2 weken op zondag 22 mei op  de beurs in de Lier sta met mijn webwinkelartikelen, ben ik druk bezig met de visuele presentatie voor de beurs.
Mijn zelfgemaakte workshopjes worden voorzien van een werkbeschrijving en de workshopjes welke nog niet volledig vorm gekregen hadden worden nu verder afgerond.
 
Zo ook de tijdschriften. Voor een enkele misschien al wel eens in mijn webwinkel gezien, maar voor het gros nog niet. Ik heb 13 tijdschrift-pakketjes om zelf te maken. Het is een sortering van 3 of 4 voor- en achterbladprintjes, welke je of gewoon na het uitknippen dubbelvouwt en dichtplakt, of je neemt de uitgebreidere versie en maakt met wit papier er een ingebonden tijdschrift van.
Verschillende combinaties zijn mogelijk, verder uitgewerkt in de webwinkel of te zien om mijn waaier op de beurs in de Lier.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten