zaterdag 30 maart 2024

Borduurraam "Bloemenpracht"

 Nu het Handwerkproject 2024 afgelopen is en ook de 40 dagentijd ten einde loopt, wordt het tijd om het project af te gaan sluiten.

Dit jaar heb ik ervoor gekozen om naast een handwerkje er ook een DHZ pakketje aan te koppelen, want samen vormt het een mooi geheel. Ik heb gekozen voor het maken van een borduurraam.

Het is natuurlijk ook heel goed mogelijk om het borduurwerk te verwerken als kussentje of wandkleed. Ook heb ik nog even overwogen om het op te spannen en in een haarscherm te verwerken.

Maar omdat ik meerdere items voor mijn naaiwinkel nodig heb, heb ik voor nu gekozen voor een borduurraam. 

Er zijn 2 variaties onder de deelnemers verdeeld. Dit heeft te maken met de beschikbare voorraad in de webwinkel van de verschillende trapspijltjes, maar ook wilde ik hiermee testen wat de maatvoering en stevigheid met zich mee zou brengen. Op de foto zie je welke variant ik heb gekozen voor het DHZ pakketje.

Ik ga het borduurraam verder verwerken als DHZ pakketje en deze zal rond 1 april via mijn webwinkel verkrijgbaar zijn. 

https://www.minidoor.nl/a-87323103/handwerk-en-borduur-pakketjes/borduurraam-bloemenpracht/

*****

Ik wil alle deelnemers van het Handwerkproject 2024 bedanken voor hun deelname aan het project, en ik wens al mijn lezers hele Fijne Paasdagen toe. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten