zondag 24 maart 2024

Christal - Live Class 2019


 Het is al even geleden dat ik de live class bijwoonde van Dana Burton.
We gaan even terug naar maart 2020.

Het was een fantastische bijeenkomst in Rotterdam, waarbij we het kale popje stap voor stap bewerkten met lapjes stof, kant, band, en pruikenhaar. 

En toen was Christal geboren! 

*****

Zoals ik al in een eerdere blog geschreven had, was  Christal natuurlijk nog niet klaar toen we richting huis gingen, maar ik zou vast gauw wel een momentje hebben om het thuis af te kunnen maken.

Een paar dagen na de workshop brak de Corona lock down uit en ook ik verdween voor een paar weken in mijn bed met Corona. Dus je zult begrijpen dat het workshopweekend snel naar de achtergrond verdween en Christal op de plank gezet werd en de werkbeschrijving in de kast verdween.

*****

Mijn kleindochter (3jaar) ziet de laatste maanden het popje echter steeds op de plank staan, klimt dan op de kruk en weet met haar kleine vingertjes het popje van de plank te vissen. 

"Oma, mee spelen?"

Dat liever niet he!

.Dus met deze vooruitziende blik toch maar bedacht dat dit het moment is om ermee aan de slag te gaan, want Christal moet gewoon achter glas. Voor iedereen veilig en dan kunnen we er allemaal van genieten.

Dus de werkbeschrijving en de restjes van het workshoppakketje opgezocht en vanmiddag het haar nog wat bewerkt en 2 laarsjes gemaakt. Ik heb inmiddels ook iets bedacht om het kastje mee aan te kleden, want het moet toch wel een beetje een steampunk achtergrondje hebben. 

Wordt vervolgd dus. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten