maandag 24 april 2023

Stoelbekleding borduren (update)

***************
week 19

We zijn inmiddels al weer even thuis van vakantie.
De nodige bestellingen moesten de deur uit en er lag nog wat voorraad voor de webwinkel wat ingepakt en geprijsd moest worden voor de beurs in Rijswijk.
Hierdoor was er even geen tijd voor borduren.
Maar zondagavond na de beurs toch weer even een uurtje aan de stoelzitting kunnen werken.

Foto volgt!

***************
week 17

Na een mooie wandeling ben ik dezelfde dag verder gegaan met het borduurwerkje. 
Ik laat even zien hoe ver ik vanmiddag gekomen ben.

***************

week 17

We zijn op vakantie in eigen land. Helaas ook met de vaak bijbehorende regen en wind.

Gelukkig had ik voor de vakantie al een nieuw patroon uitgewerkt, dus ben begonnen met een stoelbekleding.

Ik gebruik 32 count borduurlinnen en 8 verschillende kleuren Venne Colcoton Katoen 34/2. 

Zodra het even droog is gaan we natuurlijk nog even naar buiten, maar als ik weer terug in ons huisje ben ligt het borduurwerk weer fijn op me te wachten

2 opmerkingen:

  1. Leuk he, een borduurwerkje wat op je wacht na het fietsen? Ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Ik denk dat dit het begin is van zo'n mooie Engelse roos?

    Huibrecht

    BeantwoordenVerwijderen