zondag 9 april 2023

Handwerkproject 2023

Mijn borduurwerk met borduurgaren en zijdelint is klaar. 

Een heerlijk werkje tijdens de 40 dagentijd. Even een moment om stil te staan en te overdenken wat je nog in het leven wilt bereiken. Het lukt me echt om ondanks de drukte in mijn werk en webwinkel even tot rust te komen. Eigenlijk wel jammer dat het project weer afgelopen is 

Ondanks dat ik eerder vermeld had er een wandkleedje ervan te maken, heb ik toch besloten een schilderijlijstje op te zoeken

Het lijstje is 83 x 63 mm groot en het geheel kan mooi uitkomen boven een dressoir of halkastje. Ik ga kijken waar ie het beste uitkomt.


Samen met mij hebben 8 deelnemers mee gedaan aan dit project. Ik denk dat zij zelf wel een foto van hun borduurwerk laten zien op een blog of FB pagina. 

Het was weer erg leuk om voor jullie dit project te mogen verzorgen. Ik hoop dat jullie ook  tevreden zijn met de resultaten. Ik wel in elk geval. 

Fijne Paasdagen gewenst!

Thea

1 opmerking:

  1. Wat is die mooi geworden thea en dan zo in dat lijstje geweldig gewoon.

    Wens jou ook een vrolijk pasen 🐣🐇🐰🐤🐥

    BeantwoordenVerwijderen