vrijdag 18 november 2022

Thea's Adventskalender 2022

 

Weet je nog dat binnenkort de Kerstman op vakantie gaat naar de Poolzee?

Graag laat ik jullie zijn Pool(strand)huisje zien.

*****

*****

Met het vandaag plaatsen van dit blog - met daarin de foto van het pool(strand)huisje - betekent dat ik hiermee voor de 9e keer mijn Adventskalender mag presenteren.

Het Pool(strand)huisje bestaat uit 24 verschillende DHZ pakketjes en enkele losse miniaturen. In de periode van 1 t/m 24 december kunnen deelnemers aan de hand van de beschrijvingen een soort gelijk tafereeltje maken. 

Het project maak je gewoon thuis, waarbij je op 2 manieren kunt deelnemen:

1. Online deelname

Je schrijft je in, waarbij je gedurende 24 dagen een werkbeschrijving in je mailbox krijgt, waarmee je één van de miniaturen uit het huisje kunt maken. Je gebruikt bij de online deelname je eigen materialen.

2. Online deelname met materiaalpakket

Naast de online inschrijving ontvang je ook een materiaalpakket, waarbij dagelijks een zakje voor je klaar ligt met de materialen die je die dag moet gebruiken. 
Let op, je moet het nog wel zelf op maat zagen/knippen. 

*****

Inschrijven kan via de webwinkel Minidoor: 

https://www.minidoor.nl/c-6682337/advent-2022-vakantie-aan-de-poolzee/

*****

Heb je vragen, neem dan even contact met mij op.

Ik heb er weer zin in, jij ook?

@Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten