zondag 11 september 2022

Uitslag en prijsuitreiking Zomerproject 2022

Ik wil iedereen bedanken die op mijn blog, mail of FB pagina meegedaan heeft 
aan de puntentelling. In totaal heb ik van 28 lezers van mijn blog en FB-pagina
geldige stemmen mogen ontvangen.

In mijn vorige blog heb ik inmiddels de namen van de deelnemers toegevoegd, 
zodat jullie kunnen zien wie welk werkstuk gemaakt heeft. 

In de reacties op FB en via de mail sprak iedereen lovend over de gemaakte werkstukken.
Dit is voor de deelnemers natuurlijk de grootste prijs om te krijgen. 
Daarnaast was het voor de deelnemers ook weer erg leuk om met een aantal nieuwe technieken aan de slag te gaan, bijvoorbeeld de landkaart van Nederland, welke op stof geprint en oud gemaakt is.

Omdat 2 deelnemers aan het project geen FB account hebben en ik het ook leuk vind om de reacties nog eens terug te lezen, volgen hier enkele reacties van de lezers:

Prachtig gemaakt.
Het is elk jaar toch zo verrassend wat iedereen maakt.
Wat is er weer hard gewerkt!
Allemaal knap gemaakt, of je nu een gevorderde bent of beginneling.
Het blijft een kwestie van smaak...
Stuk voor stuk zijn ze de moeite waard.
Ze zien er allemaal leuk maar ook weer zo verschillend!

*****

Nu de prijsuitreiking!

Op basis van de geldige stemming ziet de uitslag er als volgt uit: 

Foto 1 - Dorry Vogels - 104 punten
Foto 2 - Erna Schoonhoven - 133 punten
Foto 3 - Patricia Schepers - 48 punten
Foto 4 - Suzanne Loman - 60 punten
Foto 5 - Tessa Gruppelaar - 75 punten

*****

Dit betekent dat de 1e prijs gewonnen is door Erna


en de 2e prijs door Dorry

*****

De 3e prijs geeft ik altijd aan degene die het grootste aantal opdrachten correct uitgevoerd heeft. Bij het tellen van de punten voor de verschillende opdrachten en Give Aways bleken de nummers 1 en 2 uit de wedstrijd ook degenen te zijn die de meeste punten bij de opdrachten wisten te halen. Dorry wist zelfs 2 punten meer te pakken dan Erna.

Daarom wil ik de workshopprijs deze zomer uitreiken als aanmoedigingsprijs aan 

Suzanne

Ze schreef bij aanvang van het project dat ze al een langere tijd niets meer aan haar miniatuurwerk had  gedaan en ze een inschrijving op het Zomerproject als een uitdaging zag om het weer op te gaan pakken. 
Suzanne, het is je gelukt en je schreef me zelfs deze week 
dat je ook nu weer verder wilt gaan met je grote huis. 
Wat leuk om te lezen dat mijn Zomerproject er toe bijgedragen heeft 
om je weer aan het miniaturen te krijgen. 


Gefeliciteerd!

Jullie prijsje wordt naar jullie opgestuurd!


*****
Aan het eind van dit project wil ik Dorry, Erna, Patricia, Suzanne en Tessa bedanken 
voor  jullie deelname aan de wedstrijd. Verder wil ik natuurlijk ook iedereen bedanken
die op haar eigen wijze een bijdrage geleverd heeft aan dit project. 

Ik hoop dat de overige 13 deelnemers - net als ik - aan de hand 
van de getoonde foto's voldoende inspiratie hebben gekregen
om ook snel hun project af te gaan maken. 
Ik wens jullie heel veel succes hierbij.

*****

Ik ga nu genieten van mijn zomervakantie en me voorbereiden 
op de 2 beurzen die nog in oktober gepland staan.
Hierna zal ik me gaan beraden op een 9e editie van Thea's Adventskalender.
Jullie horen van me!

@Thea

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel. Ik kijk alweer uit naar het volgend project. Dit was echt leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tessa schrijft:
    Wat was het weer een leuk project. Mijn klaslokaal moet nog een goed plekje krijgen, maar dat gaat lukken.
    Gefeliciteerd voor Erna en Dorry!
    Wat leuk dat Suzanne dit project heeft gebruikt om haar miniatuurwerk weer op te pakken.
    Ik kijk al weer uit naar het volgende project!
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna schrijft:
    Ik zag dat de uitslag er was en ik gewonnen heb!
    Ben heel blij met mijn prijsje. Het gaat zeker een plekje krijgen in mijn klasje.
    Vind het vooral leuk om aan de wedstrijd deel te nemen omdat ik dan een stok achter de deur heb om het af te maken.
    Ik ben heel erg goed in onafgemaakte projectjes 🤪
    Ook nu weer heel veel plezier gehad met alle opdrachten, nieuwe dingen gedaan (op stof printen, de wereldbol draaiend krijgen 🥺, boekjes verkleinen) en vooral heerlijk zitten freubelen.
    Dus heel erg bedankt voor het maken van een weer zomerproject. En ik kijk nu al uit naar de adventkalender...

    BeantwoordenVerwijderen