dinsdag 20 september 2022

Verjaardagsswap

Wat kunnen redenen zijn om achter mijn bureau te gaan zitten miniaturen?

  • Voorraad bij maken
  • Webwinkel beheren
  • Nieuwe ideeën uitwerken
  • Beschadigde miniaturen herstellen
  • Oude miniaturen pimpen voor de verkoop
  • Miniaturen maken voor mijn eigen poppenhuizen
  • Cadeautje maken voor een ander
****************
Deze laatste was voor mij de reden om tijdens het Zomerproject opnieuw achter mijn bureau te gaan zitten. Ik ben in deze periode begonnen met een cadeautje te maken voor Jolinda,

Al 35 jaar zijn we bevriend met elkaar en we hebben elkaar aangestoken met het miniatuur-virus. Over en weer worden er miniaturen, ideetjes en andere spulletjes uitgewisseld. 
We hebben begin dit jaar nu ook maar eens afgesproken om een 1x per jaar een swapje voor elkaar te maken.

Voor onze vriendschap en je verjaardag!


Ik heb een vaasje met bloemen gemaakt van het bosje bloemen, 
welke ik - in bijzijn van Jolinda - gekocht heb op de Ramblas in Barcelona (2019)

Ok maakte ik van capsules en nagellak dit leuke badsetje.
Jolinda zal wel in één van haar huizen hier een leuke bestemming voor weten te vinden.

Veel plezier ermee Jolinda 
en Van Harte Gefeliciteerd!

1 opmerking:

  1. Dank je wel Thea, ik ga er zeker een bestemming voor vinden in een van mijn huizen.
    en... de bloemetjes herken ik zeker uit Barcelona, bedankt! ook voor die lange vriendschap!
    Samen al heel wat mee gemaakt he?

    BeantwoordenVerwijderen