zondag 28 februari 2021

Zelfmaakpakketjes

Al langer wil ik voor mijzelf eens een overzicht maken van mijn verschillende workshoppakketjes die ik in eigen atelier ontworpen en uitgewerkt heb. Enkele pakketjes zijn nooit de verkoop in gegaan, of zijn voor een eenmalig project ontwikkeld. 

Na een middagje foto's plakken en knippen heb ik nu een redelijk goed overzicht gekregen, maar ik mis er toch nog wel een aantal. Ik zoek dus nog even verder.

De stand staat op dit moment trouwens op 286 zelfmaakpakketjes. Als ik ze allemaal gevonden heb zal ik ze in een overzichtelijk Foto Archief gaan plaatsen.

 Wordt vervolgd dus.





1 opmerking:

  1. 286 pakketjes? Dat is een ongelooflijk aantal, en dan zijn ze dit nog niet eens allemaal!
    Het is mooi om te zien dat creativiteit eigenlijk geen grenzen kent. Ik ben heel benieuwd op welk getal de teller komt als je ze allemaal verzameld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen