woensdag 17 februari 2021

Voorjaarskrans haken

Handwerkproject 2021

De komende periode tot aan Pasen wil ik even wat rust vinden en iets voor mezelf kunnen maken.

Mede door de lockdown in Nederland is het erg druk in de webwinkel  van Minidoor, maar ook op mijn werk in de zorg. Dus het zou fijn zijn om 's avonds en in het weekend een klein momentje voor mezelf te kunnen hebben om wat afstand te kunnen nemen van de dagelijkse beslommeringen en tegelijkertijd ook nog iets moois uit mijn handen te kunnen krijgen. 

Wat wil ik gaan maken..... 

Een voorjaarskrans!

Ik ga nog niet alles verklappen, maar het is een soort CAL. Elke week komt er een nieuw onderdeel van de krans.  

Ik heb aan Jolinda gevraagd om samen met me mee te gaan haken. Samen ben je toch meer gemotiveerd om door te gaan en je weekdoel te behalen!

Jolinda zei gelukkig ja, dus ben ik aan de slag gegaan om 1 pakketje met materialen voor haar te maken. Deze is dinsdag naar haar verstuurd, dus ik ga er van uit dat ze deze binnenkort wel in haar brievenbus zal tegenkomen.

Jolinda, ik ben begonnen met haaknaald 1,0 mm 
en we haken met Venne Colcoton katoen 34/2 
in 13 kleuren. 

Geef je een seintje als jij ook kunt beginnen, 
dan komt het 1e deel van het patroon jouw kant op!

3 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb het pakketje binnen, dus ik sta in de startblokken, ben vandaag en morgen vrij😊, dus kom maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En leuk idee. Succes met het haken dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Huibrecht
    En Jolinda, het komt vanavond naar je toe hoor, het was vandaag erg druk op het werk!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen