woensdag 15 augustus 2018

KvdM augustus - Klein & Fijn

Deze maand krijgen we van Jody de opdracht om te werken met schelpen als hoofdmateriaal.
Ik kan hierbij veel bedenken, maar de tijd ontbreekt me een beetje.

Zo net na de vakantie heb ik de nodige bestellingen af te handelen, een workshopmiddag voorbereiden en nog een aantal bezoekjes doen, welke gepland staan.

Dus deze maand iets uit het archief gehaald, een workshoppakketje welke nog steeds erg geliefd is onder de klanten van Minidoor. Het Nautisch Luikje, 3 jaar geleden heb ik deze workshop gegeven binnen de groep van Klein & Fijn, dus ook leuk om het voor de verschillende leden nog even terug te halen.

Naast schelpen mocht je 1-4 andere materialen gebruiken. De zeester behoort in deze variant dan nu even tot de schelpen...... verder zijn toegevoegd: hout (luikje en roerlepels), touw, een capsule en een kralenkapje en als laatste heb ik nog een bedel in de vorm van een lantaarntje toegevoegd om het af te maken.


Naast dit Nautische luikje zijn er meer miniaturen door mij gemaakt, waarin schelpen verwerkt worden. Hier een klein overzichtje van de afgelopen jaren!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten