zondag 5 augustus 2018

Een kijkje in de winkel....

De zondagen in Juli en Augustus 

neem ik jullie even mee in mijn winkeltje....


Vorige week waren we bij de lijmsoorten gebleven.
Vandaag bekijken we de spullen in de winkel 
die verder op de achterwand te vinden zijn.

Op gelijke hoogte van de lijmsoorten staat op de grond nog een kist. 
Daarin en erop zitten verschillende soorten en kleuren borduurstoffen,
verkrijgbaar in 18,20,25,28,30,32 en 36 count.
diverse handwerkpakketjes, 
Quiltlapjes, lakenstof, ruitjesstof en veloursstoffen .
Ook is er nog en voorraad leer, en allerhande andere soorten bandjes en lapjes.



Op de achterwand staan nog 2 kasten, een smalle en een bredere.
Boven en onderin wordt - net als bij de andere kasten - de ruimte gebruikt
om voorraad op te slaan, dus dit laat ik verder niet zien.

De smalle kast is nog een beetje aan verandering onderhevig.
Als je de showroom in komt lopen, loop je hier tegen aan,
vandaar dat ik hier met name verschillende tafereeltje wil bouwen,
zodat ze voor de bezoeker goed uitgelicht worden.
Ook zijn nog niet alle vakken gevuld, hier wordt nog verder aangewerkt!

De verschillende artikelen in de tafereeltjes zijn natuurlijk te koop,
Je kunt ze aanschaffen zoals de artikelen er staan, of als workshoppakketje,
maar ook de materialen om zelf zoiets te kunnen maken zijn voldoende op voorraad.
Mocht je hier vragen over hebben, stel ze gerust!




De brede kast in de hoek heeft met name een uitstraling voor de bezoeker
omdat hier de voorraad zijdelint uitgestald staat.
In totaal zij het 156 verschillende soorten,
te kiezen valt uit meerdere kleuren en breedtes.

De kast wordt verder opgevuld met verschillende kijkkastjes
en verschillende kleuren vilt. Ook heb ik een hoekje gemaakt voor de
badkamerspulletjes, verschillende popjes en spulletje voor de babykamer.






De ene keer staat er meer tentoongesteld als de andere keer,
omdat de voorraad natuurlijk wisselt.
Veel artikelen worden zelf gemaakt, dus als er iets op is,
moet ik eerst weer bij kunnen maken voor het in de winkel weer terug te vinden is.

Onder in de kast heb ik dan ook nog verschillende soorten behang staan.
Op een andere plek in de winkel heb ik ook nog vloerbedekking liggen,
en in een map kun je op je gemak
een keus maken uit de verschillende geprinte behangrandjes.

Ook hier kan de klant in de showroom zijn keus in maken.



Bedankt voor je bezoekje,
een fijne zondag gewenst!

Groetjes, Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten