donderdag 19 juli 2018

De "Give-away" van deze week!

Twee weken terug schreef ik dat het tijdens het voorbereiden van het Zomerproject voor mij lastig  was om al mijn ideeën rondom dit project te kunnen verwerken, daarom geef ik elke week (de naam zegt het al....) een "Give-Away" weg.

Als je de komende weken (gedurende het Zomerproject) regelmatig deze pagina blijft bezoeken, dan zul je elke week gedurende een korte periode een Give-Away tegen komen. Deze kan hier een paar uur staan, maar misschien ook wel iets langer....

Wat kun je hiermee doen?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Voor de deelnemers aan het zomerproject:
Pak m op, en probeer het nog in je project te verwerken, 
want voor elke Give Away die ik tegen kom in het eind project, 
krijg je een extra punt......

Voor de Blogbezoekers...
Een leuk cadeautje om zelf nog eens ergens voor te gebruiken....

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 
@Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten