zondag 18 februari 2018

Corsetje van oud materiaal

Al heel lang ligt er een rommelzakje op mijn bureau - meestal lag ie ook in de weg- met diverse stukjes stof en kant, ooit van iemand gekregen en erg leuk om voor een klein projectje te gebruiken.

Van de week, toen ik ruimte aan het maken was voor de voorbereidingen van de beurs in Arnhem had ik het alweer in mijn hand..... ja wat ga ik hier mee doen, zal ik het weggooien, wat als ie de kast in gaat, want dan wordt het vergeten.....

Toch maar het zakje opengemaakt, patroontje van de workshop corsetje maken tussen de rest van de rommeltjes op mijn bureau opgezocht, priklap en spelden erbij en aan de slag.

Het materiaal was glibberig door de grote hoeveelheid viscose, elastine en polyester, dus ik moest veel geduld hebben bij het droogproces, maar het is gelukt en ik moet zeggen dat ik best wel trots ben op het resultaat!


.... en de restje heb ik weggegooid! 
Opgeruimd staat netjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten