zondag 20 maart 2016

Serviesgoed maken - Blond Amsterdam

Voor degene die mij volgen i.v.m. het maken van serviesgoed van Fimo klei hebben de laatste maanden weinig hierover gehoord.

Tussen de bedrijven door was ik wel een avondje aan het kleien hoor, maar gewoon wit servies is natuurlijk niet leuk om te laten zien, dus na het bakken ruimde ik het gewoon op in de verzamelbak.
Tot van de week dus.... want nu had ik eens een avondje zin om er ook iets mee te gaan doen, gewoon weer es lekker proberen wat mogelijk is.


Omdat de nieuwste etagère van Blond Amsterdam komende week op de markt komt heb ik maar gelijk dit als onderwerp gekozen. Na het zoeken en op maat maken van een goede print ben ik nog even verder gaan neuzen in de Blond Amsterdam collectie en heb deze week ook nog een Delfs Blauwe serveerschaal gemaakt. In beperkte oplage hoor, dus mocht je belangstelling hebben, teken alvast even in. De serveerschalen zijn morgen al te koop op de beurs in Spijkenisse, maar de etagère is pas vanaf 1 april leverbaar.

Natuurlijk blijft er ook een exemplaar bij mij in de collectie achter, altijd leuk om ergens in te verwerken.

2 opmerkingen: