maandag 14 maart 2016

Beurs Eindhoven

Voor jullie als lezers van mijn blog kan het ook leuk zijn om weer even een foto van mijn stand langs te zien komen. De tafels die ik besteld had waren groter dan verwacht, dus kon ik gisteren 5.60 m vullen.

Ik kom er toch wel achter met alle artikelen die ik bij me heb, dit wel ongeveer het formaat is wat ik standaard nodig heb.


Het was weer een gezellige beurs, de standhouders een paar weken niet gezien, dus altijd weer leuk om gezellig met elkaar bij te kletsen.
We hadden ook een heerlijk hotel geboekt en met een groep van 18 standhouders een hele gezellige avond met diner gehad.... Kan niet beter. Eindhoven is er weer op zondag 11 september. Deze datum staat inmiddels al weer in mijn agenda gepland. Ik zie jullie dan ook weer?

1 opmerking:

  1. Ja, Thea, je timmert hard aan de weg, dus wel logisch dat je steeds meer meters nodig hebt....
    Het ziet er weer mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen