zaterdag 19 september 2015

Kermis - Caroussel en Malle Molen

Kijk nou toch eens even wat leuk.....
Nadat ik het Reuzerad gemaakt had lagen de andere doosjes nog op de keukentafel te wachten om even terug gelegd te gaan worden in mijn hobbykamer.
En laten aan die keukentafel nu ook mijn 2 kids (18 en 20 jaar) neerploffen na school en werk om even bij te kletsen, zien het Reuzenrad en de doosjes en vragen of ze ook elk een doosje in elkaar mogen zetten. Nou ik kan je vertellen, dat is echt een hele tijd geleden dat ik 2 knutselende kinderen bij me aan de tafel had zitten, maar des te gezelliger was het wel.

Ook hier ga ik niet alle stickers plakken, omdat ik een neutrale attractie toch mooier vindt, maar beide molens hebben een puntdak van papier, dus deze moet wel toegevoegd worden (zal alleen een nadere kleur krijgen) Ook lastig om de paardjes niet te bekleden met de sticker, mijn dochter is heel ijverig met de eerste begonnen, maar ondertussen was het eten ook klaar, dus moest er ruimte gemaakt worden voor het tafeldekken.

Een heel gezellig vrijdagmiddag momentje, de verschillende foto's leuken het verhaal nog eens extra op.






1 opmerking:

  1. Leuk he, zulke spontane momenten. Ik ga ze toch ook maar eens halen, Lucas keek net even mee en vindt ze ook heel leuk........

    BeantwoordenVerwijderen