donderdag 6 augustus 2015

Een doosje vol nostalgie

Vandaag is het lekker weer om buiten wat spulletjes uit te zoeken, dus heb ik een doosje opengemaakt en de spulletjes voor de webwinkel op de foto gezet. Dit doosje heb ik van iemand gekregen, voor wat je er mee wilt doen. Het stond er al een tijdje en nog niet eerder had ik de tijd gehad hier aandacht aan te besteden.

Wat een heerlijke nostalgische gedachtes komen er boven uit je eigen kindertijd als je de leuke popjes ziet en de Lundby meubeltjes aan het uitstallen bent. Helaas is zijn niet alle meubeltjes heel maar, maar voor een leuk prijsje kunnen kopers er misschien nog wel iets leuk van maken.


Ook zag ik een paar spulletjes die ik zelf ga gebruiken, oa. een gevlochten mand een koperen emmer, dit leuke vaasje en de bloempotten (voorheen gebruikt als Kersthanger) zullen mogelijk tijdens ons PPH weekend in november wel een definitieve plek kunnen krijgen.


Ook nog even een fotootje van deze lieve popjes. Ze gaan de verkoop in, maar wat zijn ze lief he!


En dan als klap op vuurpijl, naast het koperwerk vond ik dit leuke vaasje. En wat blijkt, echt Delfs Blauw, met handtekening erop en al. Deze heeft een mooi plekje gekregen op mijn toilet, welke geheel Delfs Blauw is ingericht.

 
+++++++++++++++++++++++++++++++++

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n verrassingsdoosje! Er zitten zeker leuke spulletjes in. Dat zijn toch ariepoppetjes, dat je die zomaar wegdoet.....

    Ik kwam op mijn tablet nog een leuk printje tegen voor de stoeltjes, was ik helemaal vergeten, dus na de vakantieperiode heb ik weer wat te printen. Leuk om zo al wat dingetjes te verzamelen!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Ja, het mooiste object zelf houden..... kun je wel!!!
    Maar leuk is het, hoor Meis!! Ik ben dol op Delfts blauw.
    Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen