zondag 9 augustus 2015

De vulkaan voor het Scoutingspel

Gisteren heb ik een update beloofd van de vulkaan, die ik aan het maken ben voor Dion zijn Scoutingkamp. De klei droogde gisteren in de warmte buiten te snel op en er ontstonden verschillende scheuren in de klei. Maar eigenlijk ook nog wel leuk om te zien, want de vulkaan leek ermee net uitgebarsten te zijn.

Vandaag heb ik wel verschillende barsten even met wat houtlijm aan elkaar moeten zetten, en ook had het tijdelijk even een spalkje nodig om niet verder uit elkaar te vallen. Maar vanavond was het dan zover dat de verf en kwasten gepakt konden worden.

Morgen nog de vulkaan  en de 3 vulkaan pionnen naar het kampgebouw brengen en dan laat ik het voor de rest over aan Dion, die het spel verder nog zal voorbereiden met vragen en opdrachten. Ik vermoed dat de vulkaan het kamp niet gaat overleven, dus een mooie foto als herinnering is hier wel op zijn plaats.

2 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een heerlijk creatieve troel, Thea!!! Die vulkaan ziet er hartstikke prachtig uit met al die groene stapjes!!!Ik wens DS veel succes en de groep veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, ben benieuwd wat de kinderen ervan zullen vinden.....
    Jullie hebben er in ieder geval veel werk aan gehad.

    BeantwoordenVerwijderen