zondag 27 juli 2014

Vakantie Zuid-Limburg - Deel 5

Tijdens onze vakantie werd de WK Voetbal ook nog gespeeld. Een belangrijk toernooi voor manlief, die als het even kan geen wedstrijd wil missen. Nu had hij al erop gerekend dat hij alleen de wedstrijden van Nederland zou kunnen zien, dus dit scheelde voor mij weer.

Verschillende opties bekeken waar we zoal voetbal konden kijken, maar omdat het ook wel lekker is om tijdens de wedstrijd een drankje te drinken was het niet echt prettig om nog ver te moeten reizen, en ja, in het Zuid-Limburgse land is dit gelijk auto rijden met bochten, donkere bossen, dus was de keus snel gemaakt, dan kijken we in de caravan via internet gewoon naar de wedstrijd.

Maar over voetbal ga ik hier natuurlijk niet te veel over schrijven.

Mijn projectje is dit keer een Quiltje.
Een tijd terug zouden we bij de OLMC een Quiltdeken 1:12 maken o.l.v. Marjo Caris. Ik had al een passend lapje gevonden, bij Marjo papier gehaald om de hexagons eruit te halen, maar de evt. pons met een hexagon kwam ik net te laat tegen, dus toen begonnen met de hand, maar deze vond ik niet mooi genoeg, dus het werkje verdween weer in kast....

Maar voor deze vakantie heb ik het toch weer te voorschijn gehaald en in de vakantie- meeneemkrat gestopt. Tijdens de WK westrijd heb ik een aantal hexagons getekend, want nu was ik mijn pons weer vergeten mee te nemen, handig he, heb je een pons, laat je m thuis liggen..... De hexagons uitgeknipt en een aantal kunnen omzomen. In het tweede deel van de avond bloemen geformeerd en de eerste bloem in elkaar kunnen zetten.
Een leuk ontspannen werkje, echt iets om thuis verder af te maken.


1 opmerking:

  1. Ik hoop dat jullie met de vakantie ook nog het hele warme weer hebben meegemaakt zodat je echt iets had aan het kamperen.
    Jij ook al aan de hexagonnen!!
    Deze worden ook leuk met die kleuren. Ik ben heel benieuwd om ze af te zien!!!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen