woensdag 9 juli 2014

Vakantie Zuid-Limburg - deel 3

Het regent al meer dan 24 uur! Als je op vakantie bent op de camping begin je dit wel zat te worden. De temperatuur is ook flink gedaald, zodat vandaag de lange broek, tui en sokken weer tevoorschijn gehaald moesten worden, kacheltje aan, led-lampje in de caravan aan en me heerlijk vermaakt met een tweetal werkjes uit mijn NOG-TE-MAKEN-WORKSHOPBAK.

Beide pakketjes heb ik op een van de kladblogdagen in 2010 of 2011 gekregen, wanneer weet ik net meer precies en ook niet wie het pakketje samengesteld heeft. Vooral leuk om weer een paar nieuwe aanwinsten te hebben in mijn Poppenhuis!

Blokladekastje met 4 kleine laadjes. Volgens het patroon moeten in het voorfronten nog een paar gaatjes geknipt worden, maar de gaatjestang heb ik dus niet mee op vakantie meegenomen.


Het tasje is gemaakt van een papierklem, met ijzerdraad en scoubidoo touw het handvat gemaakt, en ook deze gaat een leuk plekje krijgen.

2 opmerkingen:

  1. Dag Thea,
    Hebben jullie het, ondanks de 24-urige regenbui, toch leuk op je vakantie?? Als je er nu nog bent, zijn jullie ongetwijfeld
    "verzopen". En hier in Rotterdam geen regenbui, geen donderslag, geen bliksem, kortom geen "Code geel". Ik blij!!, wat dacht je!!
    Dag meisje, groet,
    Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat het zoveel regent.
    Het is me het zomertje weer wel. Echt Nederland. Maar gelukkig heb je toch je hobbyspullen mee. Toch nog wat te doen Hoop dat je nu verder een droge en zonnige vakantie hebt. Groetjes daar in Limbo. Irna.

    BeantwoordenVerwijderen