donderdag 28 februari 2013

Beurs Rijswijk: Tombola, Grabbelton & Jolinda's Webshop

Vanavond nog wat voorbereidingen voor de beurstafel in Rijswijk gedaan.
Op mijn kraam ga ik een Tombola houden. Voor € 1,00 kun je bij mij een geruit (2mm) lapje kopen van min. 16 x 23 cm. Eén op de 4 lapjes heeft een briefje in het rolletje zitten, welke correspondeert met één van de 12 cadeautjes in het rood houten kastje.
In totaal zijn er 25 cadeautjes + 100 lapjes.

______________________________

Op een hoek zal een kleine grabbelton te vinden zijn voor 50 ct. per grabbel! Leuke kleine cadeautjes in verschillende prijsklasses (€0,25 - € 4,50)
_________________________________

Vanavond nog even bezig geweest met de uitstalkast van Jolinda: Jolinda's Webshop!
Omdat ze steeds meer miniaturen gaat maken voor de verkoop heb ik een oud dienblad voor haar leeggeruimd. Het staat nu nog een beetje leeg, maar op zaterdag 9 maart gaat Jolinda vóór de opening van de Beurs het kastje met haar eigen spulletjes gaan vullen.
Tenminste, dat denk ik wel!


1 opmerking:

  1. Ik doe mijn best, heb net Fimo klei gekocht, ga ik van t weekend es proberen!

    Maarreee, je hebt een leuk kastje voor me gemaakt! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen