zondag 6 maart 2011

Workshop Leren Koffer maken met Wim van Soest

Mijn zus Helma schreef eerder deze week al een leuk verslag van onze gezamelijke workshop, zie hiervoor haar weblog Helena's Miniaturen
 
We spreken sinds 2 jaar af dat we voor onze verjaardagen elkaar een workshop geven, dus hebben we ons dit jaar voor een workshop van Wim van Soest ingeschreven.
Helma wilde graag een koffer maken, maar voor mij was het ook erg praktisch met het oog op de Internationale Kostschool, waar koffers natuurlijk erg belangrijk zijn om dat kleine beetje privéleven mee te kunnen nemen naar school.
 
Wim was op uitnodiging van Stineke Faber van Atelier Een op twaalf. Ik was nooit eerder in het winkeltje van Stineke geweest, maar het welkom was erg hartelijk, er was genoeg te zien en het werd samen met Stineke, Wim, Elly, Martine, Han en Helma een hele gezellige dag.
En na afloop mocht die mooie koffer met me mee naar huis.
 
Ik had verwacht dat er thuis gezegd zou worden: "Is dat alles wat je gemaakt hebt?", maar het tegendeel was waar. Iedereen was verbaasd over het knap stukje werk, wat we onder de bezielende leiding van Wim mochten afleveren. Mijn hartelijke dank!
 
   
         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten