woensdag 23 maart 2011

Display met een naaihoekje

Twee weekjes terug meldde ik al dat mijn dochter Daphne ook een workshop naaikamer bij me gedaan had. Ze heeft het erg gezellig gehad. Vanwege haar leeftijd (13 jaar) niet altijd even gecharmeerd meer van het poppenhuisgebeuren in vergelijking met een aantal jaren terug, maar wel leuk om te zien dat ze zich zo'n dag weer helemaal op kan gaan in het miniaturen.
 
De dag na de workshop ging ik naar de beurs in Rijswijk en heb toen voor haar een steun bij Bibian's Miniaturen gekocht, met een bijpassend behangetje. De vloer had ik al eerder bedacht met marmer plakfolie af te werken, en dit had ik nog thuis liggen.
 
De steun stond al twee weken met de naaikamerspulletjes te pronken op haar kamer, maar om haar  een handje te helpen heb vanavond het steuntje beplakt met behang en plakfolie.
 Ze was erg verrast toen het klaar op tafel stond! Leuk toch!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten