zondag 21 november 2010

Mijn projecten voor vandaag

Deze periode kenmerkt zich door de vele verrassingen welke in petto zijn. Doordat er veel cadeautjes gemaakt moeten worden kan ik niet op mijn weblog laten zien waar ik zo mee bezig ben. Eigenlijk is het helemaal niet leuk dat je al je ideeën en resultaten niet kunt delen met anderen. Vandaar dat ik vandaag toch maar eens een verhaaltje schrijf over de vele projectjes waar ik mee bezig ben.
 
In totaal waren dit vanmorgen (en de afgelopen dagen) 5 projectjes.
In eerste instantie ben ik via de mail in overleg met mijn zus gegaan over de pakketjesswap van de KLADBLOGDAG van 11 dec. Wat is een goed printje, welk materiaal ga ik gebruiken. Samen kwamen we er gelukkig snel eruit, dus kunnen nu allebei aan de slag. Tussendoor (terwijl ik op een retourmail van mijn zus zat te wachten) zat ik alvast de kerstquiltlapjes van 6x6 cm te knippen voor de kerstquiltswap voor dezelfde KLADBLOGDAG.
 
Toen deze twee projectjes afgerond waren voor vandaag ben ik verder gegaan met een projectje als cadeau voor mijn zus. In het weekend van 17-19 dec hebben we zussenweekend in Valkenburg en we hebben afgesproken iets voor elkaar mee te nemen. Samen met een vergelijkbaar exemplaar voor mijzelf en voor mijn dochter heb ik hier vandaag de laatste hand aan kunnen leggen en een paar mooie foto's kunnen maken. Nee, de foto kan ik nog niet plaatsen, dit moet wachten tot na 19 dec. Mooi is het wel geworden.
 
Hierna weer een stapje verder met de kerststal voor mijn schoonzus Mirjam. Zij spaart verschillende kerststallen en aan de hand van een kerststalprint van de NZV maak ik een verkleining van 25% welke in een doorzichtige kerstbal past. Inmiddels ook een aantal meer exemplaren geprint, zodat deze in mijn webwinkel geplaats kan worden als het voorbeeld klaar is. Het wordt erg leuk, de stal ligt nu weer voor een periode te drogen, om hierna het verder af te ronden.
 
Vanavond na het eten aan mijn kerstknutsel van de maand december verder gegaan. Wat dit wordt en hoe het eruit komt te zien is nog even afwachten. Ik neem het project namelijk ook mee naar de KLADBLOGDAG, dus het verrassingselement moet ook hier aanwezig blijven. Ik heb van de verschillende fases wel foto's gemaakt, zodat het proces van begin tot eind straks goed te zien is. Voor dit project ben ik echter nog op zoek naar het popje EM 3645. Als iemand deze op voorraad heeft liggen en aan mij wil overdoen, dan ben ik hier erg blij mee.
 
Groetjes,
Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten