vrijdag 20 september 2024

Mijn BFF

In 1987 leerden we elkaar kennen. Dit was toen we beiden voor het eerst op ons zelf gingen wonen. Wat was het een gezellige tijd. Mooie dingen samen beleefd, en ook was ze mijn bruidsmeisje bij mijn trouwdag. 

We hebben elkaar - ondanks de inmiddels grotere woonafstand - nooit uit het oog verloren en gingen ook regelmatig gezamenlijk met onze gezinnen op vakantie. Ik heb haar rond 2010 ook warm kunnen krijgen voor de miniatuurhobby, die we nu samen delen. 

Inmiddels is ze niet meer weg te denken uit mijn leven, want naast dat het mijn BFF is, is ze ook een vast onderdeel geworden van Team Minidoor. Veel beurzen reizen zij en haar man met ons mee om samen een gezellig weekend te hebben en daarbij heb ik gelijk extra hulp achter de Minidoor tafel.

Sinds een paar jaar maken we met onze verjaardagen een miniatuur voor elkaar. Dit jaar heb ik ervoor gekozen om even terug in onze herinnering te gaan naar een mooie vakantie in 2023. Al jaren stond Schotland op ons verlanglijstje en deze hebben we toen kunnen plannen.

Hoe mooi is het dan, als je de herinneringen in een miniatuur kunt stoppen, zodat je regelmatig aan deze reis terug mag denken. 

Deze week was ze jarig. 
De gemaakte miniatuur heb ik naar haar gestuurd en ze was er blij mee.

BFF .... van Harte Gefeliciteerd! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten