woensdag 25 september 2024

Herfst 2024

Het bankje stond al langere tijd op mijn bureau. Wat zal ik er verder mee doen? Veel thema's zijn gepasseerd, maar na het maken vaan het pompoenkussentje zag ik wel wat mogelijkheden voor de herfst. 



Daarna heeft t toch nog even geduurd voor het er uit zag zoals het nu is. Naast het gepimpte bankje en kussentje heb ik 4 boekje gemaakt en een bakje met aarde (koffiedik), incl schepje.

Met wat decoratie materiaal maakte ik een leuk herfstgraswerkje voor naast/onder de bank. 

Ook maakte ik van papier en de snijmachine een emmertje en pakte uit mijn voorraad een kant en klaar potje, ook weer met zwarte aarde. 

Om het tafereeltje meer vulling en uitstraling te geven maakte ik van 30 bloemdraden en een paar stukken schilderstape een leuke boom. Deze heb ik achter het bankje geplaatst en hangt gedeeltelijk over het bankje heen. 

Om de achterkant van het tafereeltje af te maken, heb ik van hout en cocktailprikkers nog een karrewiel gemaakt.

Natuurlijk begon het bouwen van dit tafereeltje op een vooraf gemaakt grondplaatje van Balsahout.

Op de a.s. beurzen komt ie op een roterende ondergrond, zodat het tafereeltje rondom te zien is.

Na de beurzen van 2024 zal het tafereeltje door mij verder aangekleed worden met lampionnen in de boom (met licht?) en zal ik ook wat konijntjes, vogeltjes, dennenappeltjes en appeltjes en peertjes toevoegen. 

Om de kosten voor de klant iets te drukken, zijn deze voor nu nog niet toegevoegd, maar klanten kunnen deze natuurlijk altijd bij bijvoorbeeld www.artofmini.com bestellen of kopen op de komende beurzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten