zaterdag 2 juli 2022

Zomerproject 2022

Tot gisteren konden belangstellenden zich opgeven voor het Zomerproject 2022 - Een Oud Klaslokaal.

In totaal hebben 15 deelnemers zich ingeschreven voor het project. Wat gezellig weer!. Vandaag kregen ze de welkomsmail met een paar extra details. Maar ik ga nu nog niet alles verklappen. 

Dit weekend ben ik in elk geval druk met de laatste voorbereidingen van de verschillende workshoppakketjes en natuurlijk het samenstellen van de materiaalpakketten. Ik zit nog op 1 leverancier te wachten. Ik hoop dat het pakketje niet te lang op zich laat wachten, want anders moet ik een andere optie gaan bedenken. 

Rond 6 juli wil ik de pakketten namelijk gaan versturen!

Oh ja.... de materiaallijst verwacht ik maandag- of dinsdagavond compleet te hebben.

Op zaterdag 9 juli gaan we van start!

Ik heb er weer zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten