zaterdag 16 juli 2022

Zomerproject 2022 - week 2

De kop is er af, ik heb al een schoolbord langs zien komen. 
Anderen houden het denk ik nog een beetje geheim...

Het enthousiasme is groot in de groep, erg leuk om dit weer als organisator mee te mogen maken. Veel deelnemers hebben de Give Away van deze week gespot, en ook al in de maak zijn. Leuk! 

De opdracht van deze week heb ik met opzet een beetje aan het begin van de periode gezet, zodat tussen de andere weekopdrachten door, er ook nog gewerkt kan worden aan de opdracht van deze week.

*****

Schoolbankje

Deze week gaan de deelnemers het klaslokaal vullen met schoolbankjes. Voor iedereen zal dit een ander aantal zijn, afhankelijk hoe groot de kijkkamer is, maar ook wat voor ideeën de deelnemers hebben over de verdere inrichting van het klaslokaal. 

Bij het eindresultaat van de verschillende kijkkamers zal dit mogelijk ook het verschil gaan maken.

Ik heb met deze opdracht gekozen voor één-persoonsbankje. Mochten er deelnemers zijn die dit niet zo zien zitten en liever een 2 persoonsbankje maken, kijk dan even onderaan de weekopdracht. Hier worden aangepaste maten opgegeven, zodat het bankje 2 persoons wordt.

Ik wens jullie de komende week veel succes toe, 
en omdat de opdracht groot is, 
komt er deze week geen Give Away!

©Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten