donderdag 28 juli 2022

Boekjes voor in de boekenkast

 Een extra workshopbeschrijving 
voor de deelnemers aan het Zomerproject.

Het idee achter de Give Away van deze week was om de 
pas gemaakte boekenkast te gaan vullen.
Het idee van een paar ouderwetse boekjes vond ik erg leuk, 
en was al een beetje aan het rondkijken. 
Laat Dorry mij nu een mail sturen met de vraag 
of ik nog een paar bestanden van oude boekjes van haar wilde hebben. 
Wat een timing! 

*****
Zij stuurde ze van de week naar me door, 
en ook heel goed te gebruiken in onze boekenkast.
Denk er alleen wel om dat het wel fijn voor de leerlingen kan zijn 
om elk een eigen boekjes op tafel te hebben. 


Dorry, dank je voor het delen.
De boekjes kwamen precies op het goed moment binnen,
want ik ben momenteel ziek, dus dit kostte me niet te veel energie.
Ik heb de 2 boekjes natuurlijk wel even voor ons klaslokaal op maat gemaakt.

*****
Heb je de Give Away gezien? 
en wil je deze beschrijving ook uitwerken.

De print met deze 2 boekjes is te bestellen via de webwinkel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten