vrijdag 22 oktober 2021

Terugblik op de Beurs in Rijswijk

Vorig weekend stond de beurs in Rijswijk gepland. Voor ons natuurlijk weer een thuiswedstrijd en omdat ik de week ervoor gewoon nog gewerkt had, kon ik 's morgens beginnen met het inpakken van de showroom. Alles ging de bus in en direct na de lunch ben ik naar Rijswijk gereden.

Rob had de middag vrij genomen, dus die ging op de fiets er achter aan om me te helpen met het uitladen van de bus. Fijn, want met z'n tweeën is het toch makkelijker om de alle kisten uit de bus te trekken. Rob ging hierna weer naar huis en ik heb op mijn gemakje tot 17.00 uur mijn stand opgebouwd. Ik was nog niet helemaal klaar, maar op zaterdagochtend had ik hier gelukkig ook nog wat tijd voor.

Tegen half 10 kwam Jolinda ook binnen gelopen en met z'n drieën hebben we de beurs van zaterdag gedraaid. Enkele hele drukke uurtjes gehad, waarbij we nauwelijks tijd hadden om te even iets te eten of te drinken, maar natuurlijk helemaal niet erg! Regelmatig ook nog gezellig met klanten staan praten en Jolinda liep aan het eind van de middag haar eerste rondje over de beurs.

's Avonds zijn we gezellig met z'n drietjes uit eten geweest en de volgende ochtend stonden we alweer klaar op de beurs. Vandaag had ik gelukkig ook even wat tijd om een paar kramen te bekijken en bij andere standhouders een kort praatje te houden. (zeker kort, want i.v.m. een opkomende keelontsteking had ik geen stem meer... ) Ik heb nog een paar spulletjes kunnen kopen voor de webwinkel en Jolinda kocht nog een aantal leuke miniatuurspulletjes. Hebben jullie haar blog al eens gelezen? 

Jolinda ging rond 15.00 uur weer met de auto richting Vlissingen en even over 17.00 uur liep onze zoon de hal binnen om ons te helpen met het afbouwen van de stand. Toch heel fijn om zo dicht bij huis een beurs te mogen draaien hoor, want in record tempo zat alles in de bus en reden om 17:55 uur richting huis.

We hebben weer een hele gezellige beurs met elkaar gehad. 
De volgende editie in Rijswijk is op 13 & 14 februari 2022 
en dan zijn we zeker weer van de partij!

1 opmerking:

  1. Sonja Putten
    Wat een gezelligheid . Leuk stukje om te lezen . Fijn dat de beurs zo gezellig was . Hopelijk in februari weer. Beterschap met de verkoudheid .

    BeantwoordenVerwijderen