zaterdag 9 oktober 2021

Opruimen

Terwijl de laatste onderdelen van het nieuwe tafereeltje liggen te drogen op een bureau, ben ik ondertussen ook met een ander project begonnen, namelijk OPRUIMEN.

Volgende week komt mijn vriendin logeren, en omdat tegelijkertijd mijn zoon ook terug komt van vakantie heeft zij een slaapplekje nodig in mijn werkruimte.

Een bed waar veel voorraad, uitzoekpakketjes en andere spulletjes tijdelijk opgeslagen liggen, omdat je er dan zo gemakkelijk bij kan, moet dus allemaal even weer in de opbergstand op de planken verwerkt worden, dus ik heb weer even wat leuks te doen. 

Wat zal ik weer veel ideeën krijgen..... 



1 opmerking:

  1. Ja, en misschien kom je wel dingen tegen waarvan je het bestaan vergeten was.....
    Ik heb zin in komend weekend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen