zondag 31 oktober 2021

Kasteelkamer

Na een korte zomerstop heb ik de afgelopen weken toch mijn Kasteelkamer 1:48 weer op het bureau gezet. Altijd leuk om mee bezig te zijn en ideetjes op te doen, maar o zo klein....

Ik heb de haard afgemaakt, maar kan op dit moment mijn stekkerbalk van het elektra even niet vinden om het haardvuurtje opnieuw te testen. Dat komt binnenkort wel weer.

Jolinda, ik zit alleen nog even te denken of ik wel of niet met jouw haardscherm aan de gang ga. De haard heeft zelf geen ruimte meer. Misschien kan ik nog iets leuks bedenken om ervoor te zetten, maar dan stap wel van jouw idee af om deze van metaal te maken.

Ook heb ik mijn pakket met Petit Properties - pakketjes er bij gepakt en uitgezocht welke pakketjes ik wel en niet ga maken. Ondertussen ook alvast wat spulletjes klaar gelegd voor een volgend 1:48 projectje, want na deze slaapkamer ben ik nog niet klaar in deze maat.

Van de week maakte ik het bed 1:48 en 2 stoeltjes. De nachtkastjes, welke ik wil gebruiken voor de uitwerking van opdracht 7, liggen nu op mijn bureau. Als ik even een beetje rust heb ga ik hier aan beginnen. Het is zo'n gepriegel, dit moet ik echt doen met een rustig muziekje op de achtergrond, meestal in de late uurtjes voor het slapen gaan. Net zo ontspannend als een boek lezen.

Ik heb nog een paar opdrachtjes liggen. Ik moet nog gordijnen maken, kussentjes voor op de bank, de stoeltjes wil ik nog met een zitting aankleden, het kamerscherm moet nog in elkaar gezet worden, maar ik kan het printje niet meer vinden, dus die moet ik even opnieuw uitprinten. Natuurlijk ga ik ook nog aan de slag met het borduurwerkje in een lijstje. Alles op zijn tijd.

A.s. woensdag volgt er nog een workshopje van Anita, een opengeslagen bijbeltje. in 1:48 wordt dit een uitdaging. Op het moment dat dit gaat lukken ga ik ook het achterliggende thema van mijn Kasteelkamer bekend maken.  

1 opmerking:

  1. Knap hoor, zo klein werken! Het wordt wel mooi en lekker vol, ik snap wel dat je het haardscherm niet gaat gebruiken voor dit project.

    BeantwoordenVerwijderen