vrijdag 10 september 2021

Zomerproject 2021 - DHZ prijs

Er zijn vijf deelnemers die hun project dit weekend anoniem aan het grote publiek durven te laten zien en willen mee te dingen naar de verschillende prijsjes. Drie deelnemers hebben met een materiaalpakket gewerkt, twee met eigen materialen.

De grootste prijs is natuurlijk de prijs die je aan jezelf geeft, namelijk dat je nu een pracht van een werkstuk bij je op tafel of in de kast hebt staan. Voor degene die zaterdag en zondag de meeste punten bij elkaar sprokkelen, heb ik nog een klein aanmoedigingsprijsje liggen om toe te voegen aan je project.

Ik heb dit jaar als prijsjes gekozen voor verschillende kruikjes. Binnen het Mediterrane thema vond ik dit wel een passend prijsje. Ik ben benieuwd wie de verschillende kruikjes gaan winnen.

++++++++++++++++++

De eerste prijs, die vanavond al weggegeven wordt, is voor degene die met zoveel mogelijk eigen materialen de weekopdrachten en Give Aways bewerkt hebben.

Dit vind ik namelijk een extra prestatie. In vergelijking met het werken met een materiaalpakket (waar alle weekopdrachten per zakje voor je samengesteld zijn) of evt. later toegevoegde Give Away pakketjes, moet je bij elke opdracht weer opnieuw alle zeilen bij zetten om de materialen bij elkaar te zoeken, die voor de opdracht nodig zijn. Voorafgaand aan de weekopdracht weet je namelijk ook nog niet wat er gaat komen. 

Zoals eerder benoemd, waren er 2 deelnemers die zonder materiaalpakket hebben gewerkt. Vanavond heb ik de 2 projecten met elkaar vergeleken en kom tot de volgende resultaat:

De prijs is dit jaar voor Tessa!

Ze heeft met gebruikmaking van alleen maar eigen materialen - waar nodig de opdracht iets aangepast - het project dit jaar gemaakt. Chapeau en Gefeliciteerd Tessa.

Tessa, een DHZ pakketje voor het maken van een prullenbak wordt naar je opgestuurd!

Waarom een prullenbakje zal je denken? 

Het advies bij een toiletbezoek in de Mediterrane landen is dat je het toiletpapier niet - zoals bij ons - door het toilet spoelt, maar het netjes in de prullenbak naast het toilet gooit (nou ja netjes, hier een beetje vies dus!) De prullenbak ontbreekt nog aan ons project, ik heb gekozen voor een gewickerd model. 

Veel plezier met het maken ervan!

+++++++

@Thea

1 opmerking: