zaterdag 11 september 2021

Puntenverdeling


Vandaag, zaterdag 11 september en morgen, zondag 12 september (tot 18.00 uur) is het mogelijk om, als lezer van mijn blog, punten te geven voor de verschillende ingezonden Zomerprojecten.

Vind je het leuk om punten te geven dan kan dat hieronder bij de opmerking, of je stuurt mij een mail 

Het is de bedoeling dat je alle 5 de projecten beoordeelt, Je mag 1-2-3-4-5 punten geven (van elk 1). Morgenavond na 18.00 uur zal ik dan de 1e 2 prijswinnaars bekend maken.

Mede dankzij de deelnemers hartelijk dank hiervoor!

Tessa - 103 punten


Fenny - 93 punten


Dorry - 65 punten

Jolinda - 51 punten

Ankie - 74 punten

Succes!

@Thea

4 opmerkingen:

  1. foto 1 - 4 punten
    foto 2 - 5 punten
    foto 3 - 3 punten
    foto 4 - 2 punten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. foto 1 - 4 punten
    foto 2 - 5 punten
    foto 3 - 2 punten
    foto 4 - 1 punt
    foto 5 - 3 punten

    punten geven vind ik een aartsmoeilijke opdracht. alle 5 de werkjes zijn naar allerbeste vermogen gedaan, dus alle 5 hartstikke gefeliciteerd met je werk

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sonja,
    Je hebt zeker gelijk dat het moeilijk is om punten te geven. Ik ben daarom ook blij dat ik zelf niet mee mag doen met de puntentelling. In elke werkstuk zit wel iets wat ik helemaal geweldig vind.

    Ankie en Sonja, beiden bedankt voor jullie punten, ze zijn verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fenny schreef:
    Foto 1 - 4 punten
    Foto 3 - 3. -
    Foto 4 - 2. -
    Foto 5 - 5. -
    Ik vond dit een heel leuke opdracht. Jammer dat er zo weinig deelneemsters waren, terwijl jij er zoveel moeite voor doet. Ik hoop niet, dat je hierdoor zal besluiten met de projectjes te stoppen. Ik heb er in elk geval van genoten. Dank je wel!
    Groetjes, Fenny

    BeantwoordenVerwijderen