vrijdag 10 januari 2020

Workshop Kerstboom


Op de Online Workshop groep van het Active PPH Forum werd in december ook een Adventskalender gehouden. Hierbij was het de bedoeling dat elke dag één van de leden een workshop uit zou schrijven.

Ik had me ingeschreven voor zaterdag 21 december.....
Dan kon ik nog even kijken welke workshop er zoal langs zouden komen en kon ik ondertussen in Barcelona misschien inspiratie op doen wat te zullen maken.

Het is deze Kerstboom geworden.... 



Gemaakt van stoffen kussentjes, afgewerkt met picotband, waar een gouddraad in verwerkt is.

Ik had in Barcelona een soortgelijke boom in een winkel zien staan en vond het zo'n leuk idee dat ik dit verder uitgewerkt heb. Ik heb m in het voorbeeld niet zo hoog gemaakt, maar wel erbij aangegeven dat dit natuurlijk mogelijk is.

Ik heb helaas nog niet zoveel exemplaren langs zien komen, maar misschien hebben ze de workshop opgeslagen voor ooit.....

De workshopbeschrijving is opgenomen in mijn Workshop ABC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten