maandag 6 januari 2020

Nog meer foto's


De prijzen zijn verdeeld, maar toch kom ik nog een keer terug op de Adventskalender 2019 

Terwijl de inzendingen binnen druppelden kreeg ik van anderde deelnemers ook nog foto's binnen.
Ik wil ze zeker even met jullie delen!


Fenny Smit maakte bovenstaand tafereeltje.
Ze wilde niet mee doen met de wedstrijd, maar wel laten zien hoe het geworden is.
Met haar toestemming plaats ik deze foto.
Ze schreef erbij dat ze niet goed wist hoe ze de buitenkant van het project zou moeten afwerken, vandaar dat ze er een Kerstcadeautje van gemaakt heeft. 

*****

Klara Reemers meldde dat ze echt nog niet zo ver was 
met het project dat deze al mee kon doen met de wedstrijd. 
Een paar dagen later kreeg ik deze foto opgestuurd.


Klara, de High Tea staat gelukkig al klaar!
Succes met het afmaken van het project!

*****

Kitty de Leeuw deed dit jaar ook weer mee. 
De meeste workshopbeschrijvingen probeert ze om te zetten naar papiermodellen
en ook dit jaar is dit haar weer goed gelukt.

Ze had de mail bij aanvang van het project echter niet goed gelezen,
want nav wat onenigheid tijdens de bejurering van het Adventsproject van vorig jaar
zijn de regels tav de anonimiteit van de foto's
tijdens de lopende projecten wat aangescherpd.

Tijdens de looptijd van het project liet Kitty
hele mooie foto's van haar vorderingen zien op FB,
maar op basis van de nieuwe regels kon ze alleen
niet meer mee doen met de wedstrijd,
maar haar project is weer een plaatje geworden
en wil dit ook graag aan jullie laten zien!
Kitty, echt geweldig hoe je het gemaakt hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten