zaterdag 25 januari 2020

Handwerkproject 2020



Bij voldoende belangstelling wil ik vanaf 26 februari 
weer een Handwerkproject starten.

Het project heeft een looptijd van 40 dagen, met een wekelijkse opdracht.
We gaan opnieuw iets maken voor de Pasen en natuurlijk in 1:12....

Voordat ik het project verder uit ga werken heb ik de vraag of jullie iets willen borduren of haken.

Het project zal te volgen zijn op de pagina, welke bovenaan dit blog vermeld staat.
http://thea65.blogspot.com/p/handwerkproject-2020_25.html

+++++++++++++

1 febr. 2020

Op mijn FB pagina en hier op mijn blog is inmiddels gestemd.
9 mensen willen graag met een borduurwerkje aan de gang,
6 mensen met een haakwerkje.

Ik ga nu aan de slag met een leuk patroon,
zodra ik meer informatie heb horen jullie van me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten