woensdag 2 januari 2019

Statistieken Adventskalender 2018


Voordat de prijsuitreiking plaats gaat vinden wil ik eerst alle deelnemers bedanken voor hun deelname aan Thea's Adventskalender 2018.

Het was weer een uitdaging om deze te maken, en gezien het aantal deelnemers t.o.v. vorige jaren lijkt het dat mijn Adventskalender steeds meer bekendheid krijgt. Ook zal het thema van dit jaar veel mensen hebben aangesproken, wat leidde tot een run op de materiaalpakketten en boekjes.
Het boekje van deze Adventskalender gaat zelfs in herdruk en vanwege de grote vraag zullen er ook een aantal workshops via mijn webwinkel Minidoor verkocht gaan worden.

Aantal pageviews 4-31 dec 2018

Afgelopen maand mocht ik op mijn blog rond de 3650 pageviews ontvangen uit meer dan 18 landen. "Dag 1" werd deze maand het meest bekeken -297 pageviews-, en met een 59 pageviews als laagste bekijk-resultaat op 2e Kerstdag, kijk ik terug op een zeer geslaagde maand. Het zou leuk zijn als ook de buitenlandse lezers even een berichtje achterlaten hoe zij de Adventskalender gevonden hebben.

*****************************

Nu worden tijdens zo'n maand natuurlijk niet alleen de blogs van de Adventskalender bekeken, maar als ik de verschillende posts nakijk, wil ik deze foto van het Borduurpakketje van 7 dec. toch nog even extra in het zonnetjes zetten, want op deze dag waren er 247 bezoeken op mijn blog en daarbij werd de foto maar liefst 40 keer extra aangeklikt om goed te kunnen bekijken.



Een goede 2e plek was op 21 dec. de dag dat de foto van het Aankleedpopje geplaatst werd, 229 pageviews en maar liefst 35x werd ook deze foto aangeklikt om van dichtbij te kunnen bekijken.



*****************************


Tien deelnemers hebben hun foto ingestuurd om mee te kunnen doen aan de prijsvraag.


Vrijdagochtend komen de foto's van deze 10 deelnemers hier op mijn blog te staan. Ik zou het leuk vinden als jullie allemaal - ook mijn buitenlandse gasten - mee doen aan de puntenverdeling.
Ook kun je punten geven via mijn FB-pagina van Thea's Miniatuurwereld.

Je mag de 3 mooiste kasten belonen met 3 -2- 1 punt.
Dit kan via 'Reacties' onder dit blog of via mijn mailadres: theavhas@gmail.com

Groet, Thea


1 opmerking:

  1. gefeliciteerd met het resultaat van je adventkalender hij was dan ook zeer leuk Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen