zaterdag 26 januari 2019

Christmas Shop

In december ben ik begonnen met een Marktkraampje welke ik een tijdje geleden al gekocht had.
Het leek me een mooi projectje om de nog liggende en nieuwe workshoppakketjes met een Kerstthema in te weg te kunnen zetten.

Een paar avondjes hier gezellig aan kunnen werken en mede door de Adventskalender 2018 van het Actieve Poppenhuisforum kwamen er ook weer nieuwe workshopjes bij. Niet alle workshopjes van de Adventskalender waren geschikt om in Kerstsfeer om te zetten, dus ik heb ze niet allemaal gebruikt.

Voor nu is het even genoeg. Ik heb andere miniatuur ideeën in mijn hoofd, dus mijn werktafel moet leeg. Alle materialen die ik al klaar had liggen heb ik in een doosje opgeruimd, zodat ik het rond december het er gelijk weer bij kan pakken.

Dit is de Christmas shop zoals die er nu uit ziet!







____________________________

Tegelijkertijd met deze Christmas Shop kwam ook de 
Online Workshop van het Actieve PPH forum 
van januari nog langs, dus deze heb ik ook in het tafereeltje weggezet.
Ik heb gekozen om het op een tafeltje te zetten, 
zodat de plank onder op het tafeltje ook nog weer gebruikt 
kan worden voor Kerstmiaturen. 

Er moet nog een Sneeuwpop aan toegevoegd worden, 
maar deze ligt al in het doosje voor as. december..... 


.... want dan ga ik weer verder met dit project!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten