donderdag 17 januari 2019

Aankondiging Handwerkproject 2019


Aankomend Voorjaar wil ik starten met 
een Handwerkproject


De periode voor Pasen is voor mij altijd een moment van bezinning 
en uit te kijken naar het aankomende Voorjaar.

Vorig jaar mocht ik in deze "stille uurtjes" werken aan mijn Paas-Quilt, 
welke gepubliceerd werd in het DHN tijdschrift. 

Wil je dit nog even terug kijken? 
Mijn Paas-Quilt staat hier beschreven:

Dit jaar ga ik weer aan de slag met een handwerkje 
en wil evt. deelnemers uitnodigen met mij mee te doen. 
Ik wil gaan borduren op borduurstof 36 count/ 14 kr per cm.


Hoe het er uit gaat zien, ga ik nu natuurlijk nog niet vertellen, 
want ik ga het zelf ook pas in deze periode borduren, 
maar het wordt een kussentje (ong. 35 x 35 mm) in rustige voorjaarskleuren.

____________________________________________________________________

Ik wil starten op vrijdag 8 maart en gedurende 6 weken krijg je iedere vrijdag 
een nieuwe opdracht binnen. In de week voor Pasen is het kussentje dan afgerond.

Mocht je mee willen doen, laat het me dan weten via theavhas@gmail.com 
of post onder dit blog een reactie. 
Het pakketje zal € 3,00 (excl. verzending) gaan kosten.


Half februari - een week voor de beurs in Rijswijk - zal ik per mail 
meer inlichtingen geven over de wijze van verzending/ophalen thuis 
of op beurzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten