vrijdag 10 augustus 2018

Vakantie Luxemburg

In de afgelopen periode waren Rob en ik op vakantie in Luxemburg.
We hebben hele gezellige dagen gehad met Jolinda, Hugo en Lucas, 
die ook op dezelfde camping neergestreken waren.

Voor ons was het weer even terug in de tijd. 
24 jaar geleden gingen we voor het eerst samen kamperen 
in een nieuw gekochte bungalowtent en na veel omzwervingen 
met een vouwwagen en caravan, zijn we dit jaar weer
voor het eerst met de bungalowtent op pad geweest.
Best wel weer goed bevallen eigenlijk!


Tijdens de vakantie hebben we diverse uitstapjes gemaakt naar o.a. Clervaux, 
Marnach, Vianden, Mullertal, Larochette, Dillingen, Luxemburg-Stad, Stolzenbourg, 
Bourscheid en nog heel veel andere mooie natuurplekjes.



Naast de diverse uitstapjes in de hele warme zon, 
heb ik gelukig ook nog wat kunnen knutselen....

Voor de vakantie was ik niet meer toegekomen aan de workshop van Melissa, 
welke zij in juli had gegeven via het Actieve PPH forum, 
dus deze heb ik in elkaar gezet. 
Alleen een passend afwerkbandje mist nog, dit voeg ik thuis nog wel toe.


Daarnaast had ik een tasje in mijn knutselkoffer gestopt, 
welke een workshop zou zijn van de Klein & Fijn ontmoetingsdag van april j.l. 
Ik was toen ziek, maar Marianne stuurde via mijn zus toch het tasje nog naar me toe. 
Hier ook met veel plezier aan gewerkt. 


En met beide miniaturen natuurlijk ook veel bekijks op de camping gehad. 
Volgend jaar misschien daar een workshop geven????? 

Tijdens ons bezoek aan Luxemburg-Stad kwamen Jolinda en ik 
op een rommelmarkt terecht.... en rommel was er genoeg, 
en ondanks de warmte speurden onze ogen elk kraampje af
om evt. die ene mooie miniatuur te kunnen vinden, 
en het is me 2x gelukt...

Kijk eens wat een leuk vogelkooitje...
en ook vond ik een mooi kleedje, gemaakt met de techniek van frivolité....


Beiden zullen ze een mooi plekje krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten