zondag 19 augustus 2018

Een kijkje in de winkel....

De zondagen in Juli en Augustus 

neem ik jullie even mee in mijn winkeltje....


Vandaag bekijken we de laatste 2 kasten....

Omdat deze rechts ook achter de deur staan,
heb ik er voor gekozenom hier ook een afrondend deel van de winkel te maken,
zoals een opslagruimte voor de zakjes enveloppen en dozen,
welke natuurlijk ook nodig zijn in de webwinkel voor het verzenden van de pakketjes.
Ook staat de kas hier.


Maar voor we in dit hoekje aankomen, zijn er nog een paar leuke kastdelen te zien.

Naast de kast waar het rek in staat, staat nog een smalle kast.
Hierin staan 2 tafereeltjes uitgestald, een boerenerf en een naaikamer.



Genoeg spulletjes om te bekijken en te kiezen....
Deze twee vakken staan op ooghoogte. 

Iets eronder heb ik 2 vakken voor het Venne-garen gereserveerd.

Nu zie je alleen nog maar de doosjes liggen. 
Dit komt omdat ik nog bezig ben met een passende stellage 
voor de verschillende kleuren klosjes garen te maken.
Ik zal het hier laten zien, als deze klaar is.



De stellage met klosjes garen komt trouwens op meerder plekken in de winkel terug, 
meestal net onder ooghoogte. Waarom op meerdere plekken zul je mogelijk vragen?
Dit komt omdat ik verschillend assortiment Vennegaren verkoop....

Ik heb de katoen 34/2 - 50/2 (bio) - 70/2(bio)  
en multicolor 40/2 op voorraad.
Daarnaast heb ik alle kleuren Scheerwol in de diktes 36/2 - 26/2 - 28/2(bio)
Ook heb ik verschillende kleuren Creafil liggen 
en de Zijdegarens 60/2 wordt ook steeds verder in kleuren uitgebreid.

Op de beurzen heb ik het Venne-garen trouwens ook bij me. 
De garens zitten in deze kist, welke uitgestald staat op de beurstafel.


Boven in de kast heb ik mijn voorraad boekjes van de Adventskalender liggen,
en ook zie je hier de tassen liggen voor de daglichtlampen,
welke ik bij de leverancier voor je kan bestellen.
Mocht je een Restyle Daglichtlamp bij me bestellen,
dan krijg je de tas er van mij gratis bij.



Tegelijkertijd zie je ook doosje liggen voor klosjes op te bewaren.
Best wel handig, later op de dag zal ik mijn eigen rekje nog even op de foto zetten.
Deze staat op mijn werktafel. Altijd het garen overzichtelijk bij de hand, heel handig.


PS. deze doosjes heb ik alleen tijdens de beurs in Rijswijk op de kraam liggen,
Wil je er ook één, maar bezoek je in het najaar een andere beurs,
laat het me dan even weten, dan neem ik het voor je mee....
Verzending moet namelijk per pakketpost.

En dan komen we bij de laatste kast.
Ik had al even aangegeven dat hier de webwinkelverpakkingsmaterialen liggen
Ook heb ik hier voorraad staan, welke direct vanuit de kast mee kan naar de beurzen.
Maar 1 vak is nog vrij en hier staan de actuele workshoppakketjes uitgestald.



De pakketjes hiervoor worden op de beurzen en thuis bewaard in
Ikea kistjes, deze staan overzichtelijk op vloerhoogte in de winkel.
Tijdens de beurzen staan ze achter de displays op een tafeltje,
zodat we gemakkelijk de gewenste pakketjes eruit kunnen halen.

Terwijl ik naar deze foto's kijk,
zie ik dat er hier en daar nog een spijkertje opgehangen moet worden,
misschien morgen even doen.

Het was weer leuk om ook deze 2 laatste kasten aan jullie te laten zien.
Volgende week kijken we nog even naar wat de losstaande rekken de klant te bieden heeft.

Bedankt voor je bezoekje,
en een fijne zondag gewenst!

Groetjes, Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten