zondag 12 augustus 2018

Een kijkje in de winkel....

De zondagen in Juli en Augustus 

neem ik jullie even mee in mijn winkeltje....


Vorige week hebben we naar het laatste stuk achterwand gekeken....
Nu gaan we alweer de hoek om, en zoomen de komende 3 weken
nog even in op de rechterkant van mijn kleine winkeltje.

In de hoek tussen de kast op de achterwand en de kast op de zijwand
staan plastic bakken opgestapeld tot tafel-hoogte,
hier zit de voorraad zijdelint, borduurstof, lakenstof en badstof,
welke natuurlijk tijdens elke beurs ook mee gaat.

Hier bovenop heb ik dus nog een kleine tafelruimte,
waar op dit moment verzamelzakjes band en lint liggen,
samen met een sortering mandjes,
een vergrootglas mag natuurlijk ook niet missen in mijn miniatuurwinkeltje,
dus daar heb ik er ook wel altijd een paar op voorraad van liggen.
Ook de sortering aan kantklosgarens ligt hier op de koper te wachten....


De muur  erboven is nog leeg, maar niet lang meer hoor,
er zijn nog voldoende artikelen die toegevoegd kunnen worden.

Dus kijken we nu naar de kast ernaast.

Een kast met veel verschillende vakjes, waarin voorraad verwerkt staat,
zoals die van de trapspijltjes en houten knopjes,
maar ook de voorraad lijm, verf, lampjes voor op de beurs etc.

Hier heb ik ook de diverse hobby-materialen liggen


Kijk evt. in de winkel 

Ook heb ik nog een aantal tafereeltjes gebouwd in deze kast om de bezoeker
meer ideeën te kunnen geen wat er met de verschillende artikelen gedaan kan worden.
In dit geval zijn er 3 thema's uitgewerkt, Nautisch, Romantisch en Halloween.
Deze tafereeltjes zullen op basis van de aanwezige voorraad
natuurlijk ook steeds veranderen.




In de Halloween-kast ben ik op dit moment nog wat verlichting aan het aanbrengen,
en ook wordt er een kast met diverse flesje gemaakt,
straks voor de verkoop op de verschillende beurzen.

De kast naast deze kleine kast bestaat uit verschillende onderdelen.
Een lage kast met daarop het metalen rek met lint, kant en bandjes,
waaraan de meeste beursgangers mijn kraam herkennen,


Boven het rek heb ik nog een plank geplaatst
voor de voorraad Zijdegaren YLI#100
en de diverse kleuren lapjes Badstof.



Inzomend op de kleiner miniaturen voor het metalen rek,
zie je op dit moment het volgende:

een bed, gevuld met handgemaakte dekentjes en vloerkleedjes


Plateau met Rubberen Robbies

Nieuwe popjes en diverse houten kistjes

In de lage kast heb ik een plank vrij gemaakt voor alle Kerst-miniaturen,
met daarbij de Adventskalenders van 2015 en 2016,
herken je ze nog?



De plank eronder geeft nog ruimte aan diverse bakjes
met diverse voorraad houten bakjes, sleetjes, strandstoeltjes, kamerschermen,
wasbakjes, popjes, paspopjes, serviesjes en houten trapspijlen.

Voldoende keus om iets leuks uit te zoeken.





Tot zover deze week, volgende week gaan we weer een kast verder kijken....

Bedankt voor je bezoekje,
en een fijne zondag gewenst!

Groetjes, Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten