zondag 26 augustus 2018

Een kijkje in de winkel....

De zondagen in Juli en Augustus 

neem ik jullie even mee in mijn winkeltje....


Vandaag is de laatste zondag van de maand augustus,
dus kijken we naar de laatste spulletjes in mijn winkeltje.

+++++++++++++++++++++++++++++

Vorige week zagen jullie als laatste de kast met alle verzend- en overige artikelen
om de pakketjes van de klanten in te kunnen pakken en te versturen.

Een gemiddelde winkelbezoeker heeft hier natuurlijk weinig aan,
dus vandaar dat ik een rekje voor de kast geplaatst heb met
o.a. de voorraad Engels en Antiek Kant.
Ook zijn er sinds kort diverse Broderie kantjes beschikbaar.
Deze zijn leuk te  verwerken als gordijntjes of valletjes.


Op het kastje staan natuurlijk nog meer artikelen, zoals de kerstverlichting en
decoratie, maar ook ligt hier de bak met workshoppakketjes,
welke niet meer op de display staan.


Deze bak staat op de wat grotere beurzen op één van de hoeken op de stand.
De pakketjes die erin zitten gaan uit de voorraad, of het  zijn tijdelijke workshops.
Maar ook de overgebleven pakketjes van de Adventskalender
 zijn terug te vinden in deze bak.

Per 1 september zullen er ook weer een aantal pakketje toegevoegd
gaan worden van het Zomerproject 2018,
Het Zomerproject gaat  deze week ook de laatste week in,
dus zullen deze pakketjes ook aangeboden gaan worden.
Zolang de voorraad strekt natuurlijk.

+++++++++++++++++++++++++++++

Op de wand naast het rekje is nog een klein stukje muur over.
Hier hangen de metalen en houten bordjes van Jolinda's Webshop
en ook heb ik hier nog een kastje hangen met verschillende miniaturen.


+++++++++++++++++++++++++++++

Inmiddels is er ook een kledingrek komen binnenrijden in mijn winkeltje.


Als er bezoekers komen, wordt deze netjes op de gang geparkeerd.
Voor een aantal producten was er in de winkel geen plaats meer,
en om ze toch zichtbaar te hebben voor de klant,
hebben we gemeend het met dit rek op te kunnen lossen.
Het is een wisselende sortering aan artikelen.

 Op dit moment hangen de borduurringen en de zakjes met vulmateriaal er aan.
Ook de gemengde zakjes  picot -, knobbel -, zigzag -, en lacetband
zijn hier te vinden. Er hangen nu ook strengen met gemelleerd garen aan.
Een een-malige aankoop, voor de liefhebber.....


+++++++++++++++++++++++++++++

Ik had al eerder in een blog geschreven dat ik naast behang
ook nog diverse soorten vloerbedekking in het assortiment heb.
Ik heb vinyl liggen, maar natuurlijk ook de verschillende
kleuren PPH vloerbedekking.



+++++++++++++++++++++++++++++

Zo, dan ben ik nu wel zo'n beetje rond in mijn winkeltje.
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben
en ik nodig jullie van harte uit om een keer langs te komen!


 Minidoor winkeltje 1 jaar!
FB melding over de opening 19 aug 2017


Bedankt voor je bezoekje,
een fijne zondag gewenst!

Tot ziens, Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten