maandag 18 juni 2018

Zomerproject 2018 - Voorbereiding

In navolging van de 4 Adventskalenders wil ik dit jaar ook kijken of er belangstelling is voor een Zomerproject.

De voorbereidingen zijn in volle gang en wat ben ik blij dat ik 2 bureau's, een computer bureau en een grote plaat op het logeerbed heb liggen, zodat ik alle verschillende projectjes goed kan voorbereiden, in de verf zetten en laten drogen....., want.....

Op 1 juli gaan we van start!

Elke maandag komt er wekelijks een nieuwe opdracht, waar je die week aan kunt werken. Eind augustus zijn we dan klaar.
We hebben dan 9 weken met elkaar aan het project gewerkt.
Het zou leuk zijn als er weer lezers mee gaan doen.

Het project zal zowel hier op blog als op mijn FB pagina van Thea's Miniatuurwereld gaan draaien, maar mogelijk dat hier op het blog de informatie wat uitgebreider aan bod komt, omdat het tegelijkertijd ook mijn naslagwerk is!

Dus, het is nog even afwachten ...!
Maar hier alvast een klein tipje van de sluier opgelicht.......

1 opmerking: