maandag 4 juni 2018

Hondje maken van pijpenragers

Afgelopen maand verzorgde Marlies de workshop bij de Online workshop van het Actieve PPH forum. Ik moest me helaas voor beide workshopavonden afmelden i.v.m. de beurs in Rheda en onze korte vakantie die we er aan geplakt hebben. Natuurlijk heb ik wel de toezegging gedaan dat ik de workshop zou gaan maken, dus bij deze...  vandaag het hondje van pijpenragers in elkaar gezet.


Een leuke workshop om te doen en het was ook goed omschreven. 
Van mijn zus mocht ik in november al een beertje krijgen, dus samen met het hondje krijgen ze beiden een leuke plek op de speelgoedplank in een PPH-kinderkamer.

_________________________________________________

Volgende maand mag ik in deze groep de workshop verzorgen. 
Ik heb al een idee wat we gaan maken. 
Leuk om het binnenkort uit te mogen werken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten